VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Hledáte možnost jak vrátit zboží? Jste na správném místě! Zde jsou všechny informace, které potřebujete!
I když doufáme, že se vám všechno zakoupené zboží z JOLYN Europe líbí, máme zavedené zásady vrácení zboží, pokud nejste 100% spokojeni s nákupem.
Před vrácením zboží si prosím přečtěte naše tipy k nošení plavek JOLYN, kde najdete doporučení, v případě, že si nejste jisti jak plavky mají sednout. Článek najdete zde
Nabízíme lokální vratkové adresy v těchto zemích: ČR, Německo, Francie a Velká Británie
KDE JSTE ZBOŽÍ ZAKOUPILI?
-
Na Webu
-
Jaké jsou JOLYN podmínky vrácení?
- Zboží musí být doručeno na naši adresu do 30 dnů od nákupu, abychom mohli vrátit peníze . Adresa pro vratky bude poslána po vyplnění tohoto formuláře! Neposílejte položky, pokud nejsou schváleny k vrácení.
- Vrácení zboží je možné, pokud splňuje naše požadavky na zásady vrácení zboží. Tyto požadavky jsou stanoveny za účelem ochrany všech zákazníků, zabránění návratu poškozených nebo použitých produktů a zajištění vysoké kvality našich výrobků.
-
Musím použít originální balení JOLYN, nebo mohu použít své vlastní?
- Plavky jsou vždy zabalené v pytlíkovém sáčku. Tento sáček je nutné vrátit spolu s plavkami. Co se týče poštovního obalu, ten můžete také znovu použít na zaslání zásilky zpět. Rádi jej pro Vás následně zrecyklujeme.
-
Jak získám přepravní štítek pro vrácení zboží?
- Našim zákazníkům zatím neposkytujeme přepravní štítky zdarma. Je to něco, na čem pracujeme, ale do té doby prosím využijte libovolného poskytovatele dopravy, kterého si přejete. V některých zemích v Evropě máme lokální sběrné adresy.
- Uschovejte prosím své sledovací číslo. Za zásilky odeslané zpět k nám bez sledování, které nedorazí, odpovídá zákazník.
- Nejsme zodpovědní za poplatky spojené s vrácením zásilky a také nejsme zodpovědní za ztracené zásilky při přepravě. Vratky neodmítáme.
- Jediným případem, kdy JOLYN EUROPE uhradí náklady na poštovné zpět, bude pokud má zboží vadu nebo došlo k záměně.
-
Musí být ve zcela novém stavu?
- Ano! Zboží musí být nepoužité, nenošené, bez známek praní nebo použití, bez skvrn a zápachů
- Všechny štítky a hygienická vložka musí být připevněny
- Z hygienických důvodů prosím vyzkoušejte plavky přes spodní prádlo. Neodstraňujte hygienickou vložku
- Zboží /Plavky budou odmítnuty a odeslány zpět na dodací adresu původní objednávky, pokud budou vráceny:
-
- - bez štítku
- - bez hygienické vložky
- - se známkami nošení, praní, použití, či zkoušení bez spodního prádla
- - se skvrnami nebo zápachem
- - plavky mají logo nebo jsou označené
-
Mohu vrátit online nákup v obchodě Jolyn Europe v Praze?
- Ano! Do 30 dnů od nákupu s potvrzením.
-
Špatný produkt nebo produkt dorazil poškozený?
- Napište nám e-mail a my to napravíme!
- Stojíme si za našimi produkty a nabízíme 24 měsíční záruku. Zašlete nám e-mail do 24 měsíců od nákupu s číslem objednávky a fotografií položky a my vám pomůžeme!
- Více v Reklamačním řádu zde
-
-
Žiju mimo EU. Mohu objednávku vrátit?
-
-
- Samozřejmě! Pokud jste ochotni zaplatit za to, že nám položky pošlete zpět, vrátíme vám částku produktu. Bohužel nejsme schopni vrátit poštovné, daně ani clo vybrané u mezinárodních objednávek. Můžeme však zajistit pomocné dokumenty na základě, kterých byste o vrácení cla mohli zažádat. Tento proces je čistě v režii zákazníka, Jolyn Europe tuto službu neposkytuje.
- Objednávky ze zemí mimo EU musí mít take původní doručovací adresu take v zemi mimo EU. Nelze vrátit zásilku z původní objednávky do země určení v EU a potom vracet objednávku ze země mimo EU.
-
Začněte vyplňovat žádost o vrácení zboží
- Krok 1. Nahlédněte výše do našich zásad pro vracení zboží
- Step 2. Vyplňte dotazník
- Soulasím s podmínkami vrácení a chci vyplnit fromulář
-
Prodejní stánek
-
Jaké jsou zásady vrácení zboží v případě zakoupení skrz prodejní stánek?
- Nákupy na prodejním stánku musí být vráceny / vyměněny prostřednictvím prodejce. Obraťte se na prodejce, od kterého jste zakoupili do 30ti dnů od datumu prodeje.
- Kontaktujte prodejce a poskytněte mu místo nákupu, stvrzenku a položky, které chcete vrátit / vyměnit.
- Webové nákupy nelze vrátit skrz prodejní stánky. Výměny položek zakoupených na webu lze provádět pouze se souhlasem zástupce JOLYN!
- Nákupy skrz prodejní stánek nelze vrátit prostřednictvím našeho online systému pro vracení zboží
- V případě jakýchkoli vad nám prosím pošlete e-mail do 30 dnů od nákupu na adresu europe@jolyn.com. Vyžaduje se účtenka a fotografie položky! Ozveme se vám, jakmile to bude možné :-)
-
Jolyn Europe Obchod
-
Jaké jsou zásady vrácení zboží v případě zakoupení skrz prodejní stánek?
- Ano! Do 30 dnů od nákupu s účtenkou.
- Zboží musí být nepoužité, nenošené, bez známek praní nebo použití, bez skvrn a zápachů
- Všechny štítky a hygienická vložka musí být připojeny
- Z hygienických důvodů prosím vyzkoušejte plavky přes spodní prádlo. Neodstraňujte hygienickou vložku
- Zboží /Plavky budou odmítnuty a odeslány zpět na dodací adresu původní objednávky, pokud budou vráceny:
- - bez Štítku
- - bez Hygienické vložky
- - se Známkami nošení, praní, použití, či zkoušení bez spodního prádla
- - se skvrnami nebo zápachem
- - Plavky mají logo nebo jsou označené
-
Klubové objednávky
-
Jaké jsou zásady vrácení zboží v případě zakoupení skrz klubovou objednávku?
- Vrácení zboží je možné, pokud splňuje naše požadavky na zásady vrácení zboží. Tyto požadavky jsou stanoveny za účelem ochrany všech zákazníků, zabránění návratu osobně poškozených nebo použitých oděvů a zajištění vysoké kvality našich výrobků.
- Zboží musí být nenošené, nepoužívané, neprané, bez skvrn a pachů a musí být připevněny štítky a hygienická vložka. Prosíme, neposílejte zboží zpět, pokud nesplňují tyto požadavky, protože nejsme schopni vydat kredit v obchodě nebo vrátit peníze a nejsme zodpovědní za zaslání položky zpět k vám.
- Z hygienických důvodů vyzkoušejte plavky přes spodní prádlo. Neodstraňujte hygienickou vložku.
- Týmové /klubové objednávky lze vrátit pouze pro online dárkový kód do ** 45 dnů ** od zadání objednávky. Dárkový kód lze použít pouze pro online nákupy. Ne vůči jiné skupinové objednávce.
-
Co by mohlo způsobit, že plavky nebudou akceptovány k výměně?
- Upozorňujeme, že položky s logem nelze vrátit / vyměnit. Žádné vyjímky
- Zboží musí být nepoužité, nenošené, bez známek praní nebo použití, bez skvrn a zápachů
- Všechny štítky a hygienická vložka musí být připojeny
- Z hygienických důvodů prosím vyzkoušejte plavky přes spodní prádlo. Neodstraňujte hygienickou vložku
- Zboží /Plavky budou odmítnuty a odeslány zpět na dodací adresu původní objednávky, pokud budou vráceny:
- - bez Štítku
- - bez Hygienické vložky
- - se Známkami nošení, praní, použití, či zkoušení bez spodního prádla
- - se skvrnami nebo zápachem
- - Plavky mají logo nebo jsou označené
-
Lze zboží vyměnit?
- Ne, neumožňujeme online výměny za týmové / skupinové objednávky. Jakmile obdržíme Váši vratku, obdržíte e-mailem dárkový kód online, který lze použít k dalšímu nákupu.
-
Jak mohu něco vrátit?
- Pokud máte nárok, do 5 pracovních dnů obdržíte e-mailové potvrzení s dalšími pokyny k vrácení.
- Pokud jste od nás obdrželi e-mail s autorizací vrácení, zabalte si zásilku s e-mailem s autorizací vrácení vytištěným a umístěným dovnitř pomocí libovolného typu poštovného / balíku, který se vám líbí.
- Zákazník je odpovědný za veškeré náklady na vrácení zboží i náklady na dopravu nové objednávky.
- Uschovejte prosím své sledovací číslo zásilky. Za zásilky odeslané zpět k nám bez sledování, které nedorazí, odpovídá zákazník.
- Soulasím s podmínkami vrácení a chci vyplnit fromulář
-
Jak dlouho trvá, než bude moje vratka zpracována?
- Jakmile bude váš balíček doručen našemu oddělení pro vrácení zboží, zpracování vrácení může trvat 7 pracovních dnů. Po vydání online dárkového kódu vám bude zaslán potvrzovací e-mail. Dárkové kódy nelze použít k jiné týmové objednávce, pouze pro online objednávky JOLYN.
-
Žiji mimo EU. Mohu objednávku vrátit?
- Samozřejmě! Pokud jste ochotni zaplatit za to, že nám položky pošlete zpět, vrátíme vám částku produktu. Bohužel nejsme schopni vrátit poštovné, daně ani clo vybrané u mezinárodních objednávek. Můžeme však zajistit pomocné dokumenty na základě kterých byste o vrácení cla mohli zažádat. Tento proces je čistě v režii zákazníka, Jolyn Europe tuto službu neposkytuje.