VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Hledáte možnost jak vrátit zboží? Jste na správném místě! Zde jsou všechny informace, které potřebujete!

I když doufáme, že se vám všechno zakoupené zboží z JOLYN Europe líbí, máme zavedené zásady vrácení zboží, pokud nejste 100% spokojeni s nákupem.

Před vrácením zboží si prosím přečtěte naše tipy k nošení plavek JOLYN, kde najdete doporučení, v případě, že si nejste jisti jak plavky mají sednout. Článek najdete zde

Nabízíme lokální vratkové adresy v těchto zemích: ČR, Německo, Francie a Velká Británie

KDE JSTE ZBOŽÍ ZAKOUPILi?

Na Webu

Jaké jsou JOLYN podmínky vrácení?

  • Zboží musí být doručeno na naši adresu do 30 dnů od nákupu, abychom mohli vrátit peníze . Adresa pro vratky bude poslána po vyplnění tohoto formuláře! Neposílejte položky, pokud nejsou schváleny k vrácení.

  • Vrácení zboží je možné, pokud splňuje naše požadavky na zásady vrácení zboží. Tyto požadavky jsou stanoveny za účelem ochrany všech zákazníků, zabránění návratu poškozených nebo použitých produktů a zajištění vysoké kvality našich výrobků.


    • Musím použít originální balení JOLYN, nebo mohu použít své vlastní?

      • Plavky jsou vždy zabalené v pytlíkovém sáčku. Tento sáček je nutné vrátit spolu s plavkami. Co se týče poštovního obalu, ten můžete také znovu použít na zaslání zásilky zpět. Rádi jej pro Vás následně zrecyklujeme. 
    • Jak získám přepravní štítek pro vrácení zboží?

      • Našim zákazníkům zatím neposkytujeme přepravní štítky zdarma. Je to něco, na čem pracujeme, ale do té doby prosím využijte libovolného poskytovatele dopravy, kterého si přejete. V některých zemích v Evropě máme lokální sběrné adresy.
      • Uschovejte prosím své sledovací číslo. Za zásilky odeslané zpět k nám bez sledování, které nedorazí, odpovídá zákazník.
      • Nejsme zodpovědní za poplatky spojené s vrácením zásilky a také nejsme zodpovědní za ztracené zásilky při přepravě. Vratky neodmítáme.
      • Jediným případem, kdy JOLYN EUROPE uhradí náklady na poštovné zpět, bude pokud má zboží vadu nebo došlo k záměně.
    • Musí být ve zcela novém stavu?

      • Ano! Zboží musí být nepoužité, nenošené, bez známek praní nebo použití, bez skvrn a zápachů
      • Všechny štítky a hygienická vložka musí být připevněny
      • Z hygienických důvodů prosím vyzkoušejte plavky přes spodní prádlo. Neodstraňujte hygienickou vložku
      • Zboží /Plavky budou odmítnuty a odeslány zpět na dodací adresu původní objednávky, pokud budou vráceny:
          • - bez štítku
          • - bez hygienické vložky
          • - se známkami nošení, praní, použití, či zkoušení bez spodního prádla 
          • - se skvrnami nebo zápachem 
          • - plavky mají logo nebo jsou označené
    • Mohu vrátit online nákup v obchodě Jolyn Europe v Praze?

      • Ano! Do 30 dnů od nákupu s potvrzením. 
    • Špatný produkt nebo produkt dorazil poškozený?

      • Napište nám e-mail a my to napravíme!
      • Stojíme si za našimi produkty a nabízíme 24 měsíční záruku. Zašlete nám e-mail do 24  měsíců od nákupu s číslem objednávky a fotografií položky a my vám pomůžeme!
      • Více v Reklamačním řádu zde
      • Žiju mimo EU. Mohu objednávku vrátit?

        • Samozřejmě! Pokud jste ochotni zaplatit za to, že nám položky pošlete zpět, vrátíme vám částku produktu. Bohužel nejsme schopni vrátit poštovné, daně ani clo vybrané u mezinárodních objednávek. Můžeme však zajistit pomocné dokumenty na základě, kterých byste o vrácení cla mohli zažádat. Tento proces je čistě v režii zákazníka, Jolyn Europe tuto službu neposkytuje.
        • Objednávky ze zemí mimo EU musí mít take původní doručovací adresu take v zemi mimo EU. Nelze vrátit zásilku z původní objednávky do země určení v EU a potom vracet objednávku ze země mimo EU.
    • Začněte vyplňovat žádost o vrácení zboží

  • Prodejní stánek

    • Jaké jsou zásady vrácení zboží v případě zakoupení skrz prodejní stánek?

      • Nákupy na prodejním stánku musí být vráceny / vyměněny prostřednictvím prodejce. Obraťte se na prodejce, od kterého jste zakoupili do 30ti dnů od datumu prodeje.
      • Kontaktujte prodejce a poskytněte mu místo nákupu, stvrzenku a položky, které chcete vrátit / vyměnit.
      • Webové nákupy nelze vrátit skrz prodejní stánky. Výměny položek zakoupených na webu lze provádět pouze se souhlasem zástupce JOLYN!
      • Nákupy skrz prodejní stánek nelze vrátit prostřednictvím našeho online systému pro vracení zboží
      • V případě jakýchkoli vad nám prosím pošlete e-mail do 30 dnů od nákupu na adresu europe@jolyn.com. Vyžaduje se účtenka a fotografie položky! Ozveme se vám, jakmile to bude možné :-)
  • Jolyn Europe Obchod

    • Jaké jsou zásady vrácení zboží v případě zakoupení skrz prodejní stánek?

      • Ano! Do 30 dnů od nákupu s účtenkou. 
      • Zboží musí být nepoužité, nenošené, bez známek praní nebo použití, bez skvrn a zápachů
      • Všechny štítky a hygienická vložka musí být připojeny
      • Z hygienických důvodů prosím vyzkoušejte plavky přes spodní prádlo. Neodstraňujte hygienickou vložku
      • Zboží /Plavky budou odmítnuty a odeslány zpět na dodací adresu původní objednávky, pokud budou vráceny:
          • - bez Štítku
          • - bez Hygienické vložky
          • - se Známkami nošení, praní, použití, či zkoušení bez spodního prádla
          • - se skvrnami nebo zápachem
          • - Plavky mají logo nebo jsou označené
  • Klubové objednávky

    • Jaké jsou zásady vrácení zboží v případě zakoupení skrz klubovou objednávku?

      • Vrácení zboží je možné, pokud splňuje naše požadavky na zásady vrácení zboží. Tyto požadavky jsou stanoveny za účelem ochrany všech zákazníků, zabránění návratu osobně poškozených nebo použitých oděvů a zajištění vysoké kvality našich výrobků.
      • Zboží musí být nenošené, nepoužívané, neprané, bez skvrn a pachů a musí být připevněny štítky a hygienická vložka. Prosíme, neposílejte zboží zpět, pokud nesplňují tyto požadavky, protože nejsme schopni vydat kredit v obchodě nebo vrátit peníze a nejsme zodpovědní za zaslání položky zpět k vám.
      • Z hygienických důvodů vyzkoušejte plavky přes spodní prádlo. Neodstraňujte hygienickou vložku.
      • Týmové /klubové objednávky lze vrátit pouze pro online dárkový kód do ** 45 dnů ** od zadání objednávky. Dárkový kód lze použít pouze pro online nákupy. Ne vůči jiné skupinové objednávce.
    • Co by mohlo způsobit, že plavky nebudou akceptovány k výměně? 

      • Upozorňujeme, že položky s logem nelze vrátit / vyměnit. Žádné vyjímky
      • Zboží musí být nepoužité, nenošené, bez známek praní nebo použití, bez skvrn a zápachů
      • Všechny štítky a hygienická vložka musí být připojeny
      • Z hygienických důvodů prosím vyzkoušejte plavky přes spodní prádlo. Neodstraňujte hygienickou vložku
      • Zboží /Plavky budou odmítnuty a odeslány zpět na dodací adresu původní objednávky, pokud budou vráceny:
      • - bez Štítku
      • - bez Hygienické vložky
      • - se Známkami nošení, praní, použití, či zkoušení bez spodního prádla
      • - se skvrnami nebo zápachem
      • - Plavky mají logo nebo jsou označené
    • Lze zboží vyměnit?

      • Ne, neumožňujeme online výměny za týmové / skupinové objednávky. Jakmile obdržíme Váši vratku, obdržíte e-mailem dárkový kód online, který lze použít k dalšímu nákupu.
    • Jak mohu něco vrátit?

      • Pokud máte nárok, do 5 pracovních dnů obdržíte e-mailové potvrzení s dalšími pokyny k vrácení.
      • Pokud jste od nás obdrželi e-mail s autorizací vrácení, zabalte si zásilku s e-mailem s autorizací vrácení vytištěným a umístěným dovnitř pomocí libovolného typu poštovného / balíku, který se vám líbí.
      • Zákazník je odpovědný za veškeré náklady na vrácení zboží i náklady na dopravu nové objednávky.
      • Uschovejte prosím své sledovací číslo zásilky. Za zásilky odeslané zpět k nám bez sledování, které nedorazí, odpovídá zákazník.
      • Soulasím s podmínkami vrácení a chci vyplnit fromulář
    • Jak dlouho trvá, než bude moje vratka zpracována?

      • Jakmile bude váš balíček doručen našemu oddělení pro vrácení zboží, zpracování vrácení může trvat 7 pracovních dnů. Po vydání online dárkového kódu vám bude zaslán potvrzovací e-mail. Dárkové kódy nelze použít k jiné týmové objednávce, pouze pro online objednávky JOLYN.
    • Žiji mimo EU. Mohu objednávku vrátit?

      • Samozřejmě! Pokud jste ochotni zaplatit za to, že nám položky pošlete zpět, vrátíme vám částku produktu. Bohužel nejsme schopni vrátit poštovné, daně ani clo vybrané u mezinárodních objednávek. Můžeme však zajistit pomocné dokumenty na základě kterých byste o vrácení cla mohli zažádat. Tento proces je čistě v režii zákazníka, Jolyn Europe tuto službu neposkytuje.

Your Top size is

Your Bottom size is

Your Onesies size is